Taktéž obsahu je přehršel, až mě překvapilo jak moc. Dohráli jste hlavní příběh příběh, který vám zabere něco přes 10 hodin? Vůbec nevadí, součástí obsahu jsou nejen další 3 DLC, ale i klasické plnění městského obsahu, jako deaktivace bomb, aktivace věží, které vám zpřístupní další mikro mise, nahánění recidivistů (po čase lehce repetitivní) a dohromady několik dalších akcí, které vám zaberou další hodiny a hodiny přesunů a swingování po obřím městě, což je zábavné čistě samo o sobě.
Co mě osobně trochu překvapilo je přílišná uspěchanost samotného finále hlavního příběhu, kdy po vzniku uskupení Sinister Six, které je Spideyho hlavním cílem, se to vlastně celé zvrhne v jeho rychlou likvidaci. Čekal jsem, že se budu jednotlivými členy zaobírat o něco déle, ale vzhledem k celkovému obsahu (ještě mě čeká splnit tak 70 % menších misí a již zmíněná 3 DLC) to není až takový problém. V zásadě mě hlavní příběh přitáhnul od prvních vteřin, postavy jsou výtečně prokreslené a nejvíce asi Dr. Otto Octavius. Chci něco v tomto ohledu zkritizovat? Vlastně ani ne.
Tolik tedy k příběhu a pohybu po městě. Jak tedy dopadlo to, co vás nejvíce zajímá?
Nikoho asi nepřekvapí, že na PC máte mnohem více možností než na PS. Hra nabízí využití nových technologií jako ray-traced reflections, NVIDIA DLSS a NVIDIA DLAA. To ale samozřejmě využijí hlavně stroje s vyšším výkonem a grafickou kartou řady RTX, nicméně ani já s GeForce GTX jsem nepřišel zkrátka. Každopádně na svém stroji si můžete upravit mnoho věcí od hustoty provozu, odrazů světla až po filtrování textur, ambientní okluzi (zastínění), hustotu vlasů, rozmazání obrazu... zkrátka takové ty klasické věci, díky kterým si můžete uzpůsobit hraní dle možností vašeho PC.
Já jsem hru odehrál na tomto - procesor Intel Core i7-9750H, 16GB RAM a grafická karta GeForce GTX 1650, vše na vysoké rozlišení s monitorem 1080p. Několikrát se mi sice stalo, že se hra po cutscéně lehce sekla, ale to není nic, co by mi zásadně vadilo, naopak během hraní náročnějších sekvencí, kdy na mě na nádherně provedeném a graficky náročném Times Square útočilo několik padouchů najednou, vše běželo hladce a bez jakéhokoliv trhání či zpomalení. Ostatně, nároky na plynulé hraní si můžete ověřit v základní přehledové tabulce zde: