Netflix propaguje horory svérázným způsobem

28.07.2021

Vymyslet chytlavou, chytrou a zapamatovatelnou kampaň není rozhodně nic jednoduchého. A to zejména ve filmařském průmyslu, kde na nás markeťáci jednotlivých studií bombardují reklamou na x desítek dalších projektů prakticky každý den.

Naštěstí, s vývojem technologií přichází i spousta nových možností, jak zasáhnout publikum.

Netflix na podporu eventu Summer of Horror a aktuálního snímku A Classic Horror Story oslovilo reklamní agenturu Publicis Italy, které dalo jasné zadání - Udělat PR Stunt propagaci hororů. Pokud byste náhodou nevěděli, co je PR stunt, jedná se o propagaci čehokoliv, do čeho je zapojena živá složka ve formě lidí (výjimečně zvířat). Narážíte na ni prakticky každý den. Lidé v převleku, kteří vám vnucují letáky, kdysi populární živé figury ve výlohách obchodů, slečna v obchoďáku se stánkem s novým druhem pomazánek, anebo i případ, který je k vidění níže.

Agentura toto zadání spojila s technologií ve formě obří LCD obrazovky, a tak vznikla zajímavá reklamní past, na kterou její ,,zajatci“ skutečně dlouho nezapomenou. Celá akce funguje se sloganem - Co dělá sledování hororového filmu skutečně děsivým je to, že by se mohl stát realitou.

A když už jde především o film A Classic Horror Story, přikládám celý trailer. Svoji premiéru si odbyl už 14. července. Do komentářů, ať už tady nebo na Facebooku, nám dejte vědět, zda se vám snímek líbil, anebo se na něj díky traileru podíváte. Na svědomí ho mají režisérsky Roberto De Feo a Paolo Strippoli, kteří se podíleli i na scénáři. 

Autor článku - Michal Černý