A ono by to možná fungovalo naplno, pokud by ale nebyl výsledek tak evidentně natahovaný. Derrickson s Cargillem místy jakoby vůbec nevědí, jak svůj vlastní nápad uchopit, což se ve výsledku projevuje tak, že tu máme skoro stejně zpomalovaček jako ve filmech do Snydera, plus navíc většina nápadů (ne-li všechny) v závěru vyšumí do ztracena.
Hawke by mohl být ultimátně skvělý, kdyby ovšem dostal mnohem více prostoru na úkor zpomalených záběrů toho, jak se někdo utápí v jakékoliv emoci.
Co se týká lekaček, těch není nijak mnoho a tam, kde jsou, fungují parádně, co mi ale chybělo byl mnohem větší důraz ne na představivost, ale právě na zobrazení násilí. Abych to vysvětlil, Drapák, jak je označen hlavní zloduch, unáší teenagery a dělá s nimi evidentně dost nehezké věci. V průběhu filmu se ke každé oběti dostaneme, ale stejně se nedozvíme nic. Tedy, dozvíme se, co se stalo, ale reálně to není vidět, což ve výsledku působí asi jinak než by mělo. Já osobně si totiž k záporákovi nevybudoval žádný negativní vztah. Vím, že je schopný ledasčeho, ale protože jsem za celou dobu neviděl čeho, těžko mám pak strach o hlavního hrdinu, ke kterému se navíc chová o dost jinak.
Když už se ale někdo pere, nebo někdo někoho něčím bije či omračuje, vypadá to skvěle realisticky. Gore tu tedy v lehké formě taky najdete, ale nic, s čím by se tu zrovna přehánělo. Tedy napříště to chce více vizuálních podnětů a myslím, že strach v očích diváků bude přítomnější.
V neposlední řadě zmíním ještě logiku a různé další věci, které nebyly úplně oukej. To platí zejména pro Drapáka, který nevidí a neslyší tolik podnětů, až je s podivem, že vůbec někoho chytil. To samé platí pro policii, která není schopná najít černou dodávku, jež se pohybuje v okruhu jednoho města. Pak je tu extrémně hloupá scéna s kobercem a kabelem, jejíž CGI vyvrcholení by se líbilo v Marvel Studios. Zkrátka, takových drobností je tu docela dost na to, aby to výsledný dojem z filmu srazilo o dost dolů.